חדשות

חשד: רופא משפחה מהדרום ירה למוות באשתו וניסה להתאבד

על פי החשד, הרופא שהתמחה בטיפול בנפגעי מלחמות ואסונות טבע ועבד בעבר בבתי החולים "סיני" ו"ג'ונס הופקינס", ניסה לשים קץ לחייו לאחר שירה למוות באשתו

צוות הצלה בזירת האירוע. צילום: הדס פארוש/ פלאש 90

תושב מושב תלמי אליהו במועצה האזורית אשכול בעוטף עזה, רופא משפחה בהכשרתו, בשנות ה-70 לחייו, חשוד ברצח אשתו, אם לארבעה, גם היא כבת 70, מורה למוזיקה. לשניהם היו אלו נישואים שניים. כך מדווח הבוקר (ב') ב"ידיעות אחרונות".

בדיווח נמסרו פרטים על הרופא: התמחה ברפואת משפחה. באתר באינטרנט שמציע הרצאות מומחים נכתב ששירת בעבר כרופא ימי ומוטס במשמר החופים של ארה"ב; עבד בשני בתי החולים "סיני" ו"ג'ונס הופקינס" בבולטימור והחזיק אז בתואר פרופסור. כמו כן, עמד בראש משלחות רופאים שנשלחו למבצעים הומניטריים באסיה ובמזרח אירופה במדינות שבהן התחוללו מלחמות אזרחים, התמחה בטיפול רפואי בנפגעי מלחמות ואסונות טבע בתנאי קור קיצוניים ונשלח מטעם הצלב האדום הבינלאומי למשימות מסוג זה.

כמו כן מדווח הבוקר כי לפני כ-15 שנה, בראיונות לתקשורת, סיפר שבעברו שהה עשר שנים בשבט אינדיאני בצפון אמריקה, ולמד את אורחות חייהם של בני השבט וסייע להם כרופא. כמו כן התנדב לסייע במדינות שונות באפריקה ועל כך גם כתב ספר.

אתמול, כך לפי החשד וכפי שדווח ב"הארץ", נטל אקדח שהחזיק ברשיון ובמהלך ויכוח עם אשתו, שביקשה לסיים את היחסים ביניהם – ירה בה. במצוד שערכה המשטרה הוא נלכד ליד קיבוץ משאבי שדה בסמוך לצומת קציעות. לאחר שהתהפך עם רכבו, נמצא החשוד במצב של ערפול חושים ופונה ל"סורוקה". מצבו, נמסר הבוקר, בינוני ויציב. החשד: הוא ניסה, כנראה, לשים קץ לחייו לאחר שירה באישה ונטל גלולות לשם כך. במהלך ההימלטות מהבית איבד את השליטה על הרכב.

מתחילת השנה נרצחו בישראל 13 נשים על ידי בני משפחותיהן.

נושאים קשורים:  חשד ברצח,  תלמי אליהו,  חדשות,  פלילים
תגובות
אנונימי/ת
05.11.2019, 11:36

"זובחי אדם עגלים יישקון"
יפה נפש, נוסע מרחקים כדי לסייע למסכנים (כאילו שאצלנו כבר הכל מושלם),
אבל את האמת הפנימית מגלה לנו התורה, שאנשים כאלו מסוגלים לרצוח את הקרוב להם מכל...